تبلیغات در گوگل و باورهای اشتباه

تبلیغات در گوگل از جمله مواردی که امروزه خیلی عمومی شده است. این موضوع به جایی رسیده که حتی در بعضی کلمات تا نصف صفحه اول فقط تبلیغات گوگل را می بینید و بعد از آن نتایج واقعی شروع به لیست شدن می شوند و سپس دوباره تبلیغات ها شروع می شوند. تشخیص اینکه کدام سایت ها جزو تبلیغات هستند با کلمه Ad کنار آدرس سایت مشخص می شود. مانند تصویر روبرو:
این باور اشتباه در خیلی از افراد وجود دارد که فکر می کنند تبلیغات در گوگل باعث بهتر شدن سئو سایت آنها نیز می شود که اصلا اینطور نیست و در رتبه سئو شما تاثیری ندارد. اگر گوگل قرار بود با این قانون رتبه سئوی سایت شما را افزایش دهد که همه هزینه می کردند و سئو برای خود می خریدند!

اما این واقعیت را باید پذیرفت که تبلیغات در گوگل در دنیای امروزی باعث پیشرفت در فروش و معرفی کار شما می شود و سرمایه گذاری در این راه نتایج خوبی دربر دارد مخصوصا برای سایت هایی که فروش آنلاین محصول دارند.

همین دیده شدن سایت تان در صدر نتایج جستجو، باعث می شود که نام و برند شما در ذهن جستجوگران باقی بماند و در آینده، آنها از نام تجاری شما در جستجوهایشان استفاده کنند یا آدرس وب سایت شما را به صورت مستقیم در نوار آدرس مرورگر خود وارد کنند. چنین جستجوهایی می تواند سیگنال هایی مبنی بر معتبر بودن وب سایت تان را برای گوگل ارسال کند.

در خلاصه این مطلب و نتیجه گیری از آن میشه گفت تبلیغات در گوگل خوب است و فقط تبلیغات است و ربطی به سئو ندارد.

Subscribe
اطلاع از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments